לשרית תואר ראשון בביוטכנולוגיה ובמדעי הסביבה מהמכללה האקדמית תל חי, תואר שני במדעי החקלאות ותואר דוקטור בכימיה של הקרקע – שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. עבודות המחקר לתואר שני ושלישי של שרית עסקו בתהליכים ביוגאוכימיים בקרקעות הכבול בעמק החולה בעקבות שינויים מחזוריים בתנאי הרדוקס.
במסגרת תכנית ממשק קידמה שרית את הנושאים הבאים:
- אפיון קרקעות מזוהמות בדלקים וטיפול בהן – במסגרת הבטחת יעילותו ויציבותו של משק הדלק ככוח מניע בכלכלה הלאומית, נדרש מִנהל הדלק לעסוק גם בסוגיות הסביבתיות הכרוכות בקרקעות מזוהמות בדלקים. שרית התמקדה בבחינת פוטנציאל שחרור מזהמי דלק נדיפים מתת-הקרקע אל פני השטח וחדירתם אל מבנים. על סמך בחינה זו יגובשו עבור מִנהל הדלק והגז המלצות לדרכי הפעולה המיטביות לטיפול בקרקעות מזוהמות בדלקים.
- קביעת מרחקי הפרדה – אחסון כמויות גדולות של נפט גולמי ותזקיקיו מחייב התנהלות זהירה ביותר הן מבחינה בטיחותית הן מבחינה סביבתית. מִנהל הדלק והגז עוסק בהיבטים הבטיחותיים באופן שוטף. שרית בחנה את שילוב ההיבטים הסביבתיים על-ידי סקירת המתודולוגיות לחישוב מרחקי הפרדה ולקביעת תרחישי ייחוס תוך התייחסות לחומרי דלק שונים ולמתקנים קיימים או מתוכננים. נוסף על כך, בחנה שרית את אמצעי ההגנה וההפחתה המקובלים בעולם, העלויות הכרוכות בהם והתאמתם לישראל.
- קידום נושאים סביבתיים במסגרת צוותים כלכליים (משרדיים ובין-משרדיים) – קבלת החלטות נשענת במידה רבה על שיקולים כלכליים. משרד התשתיות הקים צוות בין-משרדי, שעוסק בבחינת ההיבטים הכלכליים של קרקעות מזוהמות, וצוות שעוסק בבחינת כדאיות משקית להפקת אנרגיה בהשוואה ליבוא. כעמיתת ממשק הציגה שרית את ההיבטים הסביבתיים, שיש להביא בחשבון במסגרת הבחינה הכלכלית.